vineri, 14 decembrie 2012

Noutati si iar noutati

Salutare tuturor,
Datorita zapezilor care au cazut asupra Clujului si nu numai, iar fiindca zona din jurul padurii Hoia nu este cea mai circulata, am recurs la cateva modificari care sa ne ajute putin.

1. Va rugam sa va parcati masinile in parcarea de pe Taietura Turcului, sau sa veniti pe Aleea Muzeului cel mult pana in dreptul Scenei 1. Dupa acea zona nu va vom mai lasa sa parcati pentru ca zona nu e dezapezita si riscati sa ramaneti impotmoliti sau sa blocati alte masini. In acea zona intra doar cateva masini ale organizatorilor + ambulanta !

2. Impreuna cu tatal meu si Eli, am lopatat prin nameti si am facut un alt traseu, diferit fata de cel original. Motivele sunt simple: am dorit sa fie cat mai ciclabil, evident din cauza zapezii, e posibil sa mai faceti si push-bike. Traseul il vedeti aici: https://maps.google.com/maps/ms?msa=0&msid=214501290969093122050.0004d0ce9b7da3bbe4324

Detaliile traseului le vedeti mai jos:
Name: Aleea Muzeului Etnografic
Activity type: mountain bikingDescription: -Total distance: 1.75 km (1.1 mi)Total time: 14:14Moving time: 13:24Average speed: 7.38 km/h (4.6 mi/h)Average moving speed: 7.85 km/h (4.9 mi/h)Max speed: 16.60 km/h (10.3 mi/h)Average pace: 8.13 min/km (13.1 min/mi)Average moving pace: 7.65 min/km (12.3 min/mi)Fastest pace: 3.62 min/km (5.8 min/mi)Max elevation: 489 m (1604 ft)Min elevation: 422 m (1385 ft)Elevation gain: 75 m (247 ft)Max grade: 7 %Min grade: 0 %


Astfel numarul de ture va fi modificat pentru ca sa nu inghetati dar totusi sa faceti miscarea propusa:

SuperGirls: 3 ture
Fun: 4 ture
Hero: 5 ture

Timpul per tur a fost facut de Eli in alergare usoara. Nu cred ca pe bike o sa scoateti mult mai putin deci n-o sa fie foarte scurt.

Startul va fi tip Le Mans, primii plecand Hero, urmati la 15 secunde de Fun iar la alte 15 secunde de SuperGirls.

In rest, programul ramane neschimbat. Am decis la"comasarea" categoriilor pentru a nu va tine in frig. Dupa concurs, se va sevi un gratar si ceai fierbinte ! 

Daca mai sunt ceva nelamuriri sau careva dintre cei inscrisi nu pot veni, ii rog sa ma anunte (0726 270 853)

Ne vedem la un adevarat Cluj Winter Race.
Vlad 

2 comentarii:

  1. Startul "comasat" la cat e? 12:00 sau 13:15?

    RăspundețiȘtergere
  2. Serus,

    Mersi de mesaj si scuze ca am uitat sa mentionez.
    la ora 12 !

    Ne vdm acolo
    Vlad

    RăspundețiȘtergere

PROMO

Romanian Weight Weenies